Succes skaber vi sammen

PwC er en del af netværket bag H.C. Andersen Festivals. De støtter gerne lokale initiativer og ser mange muligheder og stor værdi i deres sponsorat hos H.C. Andersen Festivals.

26. Juni 2019

PwC er et af verdens største revisions-, skatte- og rådgivningshuse. I Danmark arbejder over 2.400 PwC’ere fra 15 kontorer, og i Odense holder PwC til på Rytterkasernen. 

- Vi er en af de større revisions- og rådgivningsvirksomheder i Odense. Det forpligter - og vi har et stort fokus på at være på forkant med den digitale og innovative udvikling. Det er vigtigt for os, at vores kunder oplever, at vi er tilgængelige og forstår deres forretning, så vi kan rådgive dem bedst muligt, siger Line Hedam, Partner ved PwC og tilføjer:

- Opgaverne som revisor har ændret sig gennem de seneste år - I dag skal en revisor meget mere end blot at udarbejde et regnskab, og rådgivning med en individuel og helhedsorienteret tilgang er efterhånden kernekompetencen. Vores medarbejdere og partnere skal være proaktive og forudse, hvor kunden er på vej hen, så vi kan hjælpe bedst muligt.

PwC har været sponsor for H.C. Andersen Festivals de sidste fire år.

- Vi støtter meget gerne op om de gode initiativer, der foregår lokalt, og som er med til at udvikle Odense såvel som Fyn, og det mener vi absolut H.C. Andersen Festivals er med til. Hvis vi ikke skal være stolte af H.C. Andersen, hvem skal så være det? H.C. Andersen Festivals får Odense på verdenskortet, og det kommer både Odense og Fyn til gode. Festivalen vokser hvert år, og det er et sponsorat, vi er stolte af at have været en del af så længe, siger Line Hedam.

Ingen er nok i sig selv

PwC kan se sig selv i flere af H.C. Andersen Festivals værdiord. Et af dem er Fællesskabets flertydighed, hvor ingen er nok i sig selv.
Der skal være plads til alle, og ingen er ens. Vi arbejder forskelligt, og vi motiveres af forskellige ting, så både rummelighed og fleksibilitet er rigtigt vigtigt for os, siger Line Hedam.

PwC ser også sig selv i Tingenes og teknologiens magi, hvor alt er muligt.

- Vi arbejder med de nyeste digitale redskaber og værktøjer, som hjælper både os og øger kvaliteten for vores kunder. Vi forsøger at tænke innovativt i alt, hvad vi gør. Det grundlæggende er, at vi skal tænke ud af boksen og afsøge nye muligheder og løsninger, siger Line Hedam.

Muligheder og værdier

Under festivalen er der mulighed for at møde sine kunder på en mere uformel måde.

- I løbet af uge 34 har vi en unik mulighed for at være sammen med både vores kunder og relationer i en anden kontekst, end vi normalt gør. I uge 34 møder vi dem i en mere afslappet atmosfære, som fx koncerter eller til nogle af de mange andre spændende arrangementer. Sponsoratet har de muligheder og værdier, man selv lægger i det som sponsor, og det er bare at gribe de muligheder, der er, siger Line Hedam og tilføjer:

- Det betyder rigtig meget for Odense, for Fyn og for Danmark, at vi bliver ved med at holde liv i H.C. Andersen og hans eventyr. Det, at hans eventyr lever videre i den tid, vi er i nu, synes jeg er en gave, siger Line Hedam.

Derfor er Line Hedam også stolt over, at festivalen er fra Odense.

- Det ville være trist, hvis H.C. Andersen Festivals foregik i Aarhus eller København, fordi det er jo i Odense, det hele startede. Det er fantastisk, og det skaber værdi hos os som sponsor, at vi er en del af det her kæmpestore brand, som det efterhånden er. Det kan vi kun være stolte af, og det er vi glade for at kunne bakke op omkring.
PwC ser frem til H.C. Andersen Festivals i uge 34 og er glade for at være en del af fællesskabet.

- Vi ser frem til det liv, der er i byen. Vi bruger en del tid i en af de hyggelige lounges, hvor vi mødes med de andre sponsorer, ligesom vi deltager i så mange arrangementer, som vi kan, siger Line Hedam og tilføjer:

- Succes skaber vi sammen. Det gør vi sammen med vores medarbejdere, kunder og i hele netværket bag i H.C. Andersen. Det er et af de sponsorater, som strategisk og indholdsmæssigt passer rigtig godt til os, siger Line Hedam.